Wednesday, August 11, 2010

sukan lagi


Salam 1 ramadhan....
masih mood gembira walaupun sakit bdn masih tak hilang ditambah tadi petang aku kemas umah termasuklah menukar bunga pada pasu yang dah kosong..mati akibat tuan dia terlalu rajin...hahaha
pict atas tu ms closing...so semua ceria sebab kami MENANG..hahaha..boleh la riak untuk tahun ini...(Ya Allah ko ampunkanla dosa si limah ni)

dan ini pula adalah gambar2 kemenangan kami masa tarik tali..gmbr lain terpaksa ditapis atas sebab2 yg tidak dapat dielakkan..hahaha...gambar kelakar kentang betul...


best gila bila dah menang...walaupun ms final lawan kitorang badan memang boleh tahan...(kwn2 ada lagi org lebih besar dr kita tau)hehehe....



Dan ini pulak masa perbrisan 07/08/2010..pagi lepas match tarik tali n kitorang menang pegi final...ms tu pun ada citer kelakar gak coz kami ingat dah menang...so aku pun dah lepas tali sambil bagitau partner belakang yg kita dah menang...yerla pihak lawan siap dah terduduk dah..tetiba jerk kene rentap plak tali tu..sib baik ada la badang-badang wanita yang dpt mempertahankan tali tu..hahaha...hadiahnya pagi tu jari aku luka..excited sangat ingat menangkan..hahaha




n the best thing about us is we really alergic wiz camera...hahaha...bukan photogenic pun ...photogedik adala tapi best ar semua kepala...asal ada camera disitula ada kawan2 aku...terbaik ar beb...hahaha..kalau difikirkan malas sudah mau masuk kalau ada next year..penat n sian plak laki aku terbiar kan!!!!hehehe
tapi kalau majoriti still mau join aku ikut ar..yang penting dpt baju free...huahuahua
aku yang masih riak
et