Monday, August 16, 2010

nauzubillahhhh

salam...

Mesti korang dah baca pasal kes bunuh kat taman mawar perak..hanya kerana kejutkan wife die bangun sahur n berang..dibunuhnya wanita yang hidup dengan dia siap ada anak 2 lagi...tergamak sungguh tetapi dia pun dah disahkan pernah menjalani rawatan mental..
dlm hal ini aku pun takut juga..bukan apa..takut tidak dapat mengawal nafsu marah yang kadang kala memang tak masuk akal...astagfirullah...Ya Allah kuatkanlah iman aku ini...terlalu banyak kes bunuh.membunuh ataupun bunuh diri...silap siapa aku pun tak pasti..ia dtg umpama virus yang merebak dlm udara yang kita sedut..wah mcm cerita cicak man plak kan...virus profesor klon...dr kes rasidi bunuh famly die seramai 4 org yang terbaru kes bekas adun bunuh dan membunuh diri kemudian amukan berdarah semasa bersahur..nauzubillah...walaupun segalanya ditentukan oleh Allah tetapi aku amat berharap agar aku ditambahkan kesabaran,kewarasan akal fikiran, dipermudahkan dlm semua hal serta bertambah kasih sayang terhadap semua org setiap hari...

dr aku yang masih keliru
et

No comments: