Friday, September 24, 2010

antara komen ,follower n blogger

salam
aku suka membaca apa shaja mengenai semua benda..dr novel,majalah,surat khabar mahupun blog org lain..yang baik aku jadikan tauladan dan pembakar semangat aku tapi tabiat aku ni mungkin ada yang tak suka...contohnyer dunia internet...aku ni bukan pandai sangat dlm hal2 internet tapi aku suka menggodam dan akan buat sampai aku tahu..walaupun kerja aku tak der kene mengena pun dlm dunia it tapi dah minat kan...dan aku suka baca kisah hidup org lain..kisah glamor,cinta,family dan sesetengah blogger banyak memberi tunjuk ajar yg banyak membantu aku.
cuma tabiat aku ni lebih suka jadi silent reader...aku suka baca tapi tak suka komen sebab aku tahu aku pun tak sebagus kehidupan mereka...aku menulis blog ni pun untuk suka2..aku tak punya follower yg ramai tapi aku suka dan hargai mereka yg follow aku(terima kasih kawan)...tak tinggal komen pun takper coz aku bukan glamor pun...pehtu malu2 plak tu n ak tinggalkan url sendiri kat org lain...hahaha
so pd sesapa yang tak suka tu aku mohon maaf yer..tapi aku memang suka baca kehidupan kawan2 yang membantu aku semakin baik dlm tugas seharian..insyaallah...
maaf yer kalau kehadiran nama aku menganggu tugasan harian kalian..
maaf dr etcute :(