Friday, September 24, 2010

aku suka jer tapi

salam
aku suka tapi takut jugak
aku suka tapi sebab apa
aku suka sebab aku dpt masa tengah gundah gulana
tapi yang penting aku suka jer


agak2 aku busuk kot
tapi perfume anna sui aku ok jer
cuma mungkin tak sekuat ms aku beli yg tester
so belasah jerla janji ada


tengah pk mcm2 hal dtg pula hamba Allah
yang baik hati tiba2 menyerah
aku gelak jer n amik dengan hati yang penuh ikhlas
bila tuan badan blah rasa nak melonjak dada pun rasa nak pecah

hahaha..aku dapat benda ni tu yg senyum mcm sesumpah
tapi bila difikir balik apahal yer aku dapat ini hadiah
dia kasi yg botol besar beb sure badan aku bau sampah
wawawawa..ntahlerrr aku pun terima jerlah

dengan hati ikhlas lain kali bagi lagi yang jenama lainlah
hehehe ko hingat bestday ko ker sampai nak berabih kat ko limah
itu pun sajer jer sebab ko jer yg ada kat situ thats why dier serah
kalau tak hahaha kembang kuncup hidung ko bau ini hypnose

thks ya...
et

No comments: