Thursday, September 23, 2010

mencoba yang terbaik

salammm...

gambar ni takder kene mengena ngan tajuk pun tapi my frend bagi..tq wani...sodapppp bebenauuu..lama dah tak dapat mkn pelam telor yg msk ni..biasa tak sempat kuning dah habis..
hehehe
cewahhh..tajuk mcm hendon jiwang tapi sajer jer...
hari ni melor sibuk mengemas rumah sebab dier cuti uruskan hal kwsp..hope settle cepat n tak bertangguh lagi...dr last week melor tiba2 balik bawak cat n aku plak janji last week(sun-mon) aku nak tolong dia cat coz aku yang sepah aku suka kemas sendiri..tapi plan dah bertukar n tak bercat juga rumahku...ekceli melor kan emmang suka tukar cat rumah...dedulu senang la coz perabut umah tak banyak tapi sekarang dengan cermin yang gabak dan melor plak suka sgt perabot yang berasaskan kaca so susahla bini dier nak mengangkat kesana sini...n nak tukar warna dinding pun lagi la mkn masa...hmmm tensen tol dgn color yg ada tu..nak tukar lerrr...
then semalam melor balik terus tkr uniform n cat dinding menuju ke dpur...hish melor ni tak sabaq tol laa..haku maleh nak tolong...hahaha tapi silapnyer aku lupa amik gamabr so tak der yg sebelum dan selepas...before this color oren ni dia nak ala2 earth gitu dihambiqnyer color coklat...mulut aku ni memula bising gak tapi yerla kan telinga dier pun dah kebal so dier buat tak tau jer...tapi last2 cantik juga..huhuhu
tadi dier set plak letak all frame gambar kat situ..dihangkatnyer meja susun lampu bagai..dah semacam jer aku tengok..hmmmm ku biarkan jer...malas nak kacau..ti esok ko dah pegi keje haa time tu la aku godam yer cik melor...buat sekarang pun mesti ko bantah kan..hehehe..lastly pasu gedang dihangkatnyer dier letak kat situ..haaa baru la cantik...next time la aku amik gmbr...biar dah clear n kemas skit..huhuhu
n yg penting mamat tu dah bebising n kata sakit dada coz nak shoping punya pasal..dadanyer akan hilang sakit kalau pegi shopping..hadoiiiii..pening aku...yerla this year mana ada beli pasu bunga baru..kalau tak every year time raya mesti berkampung kedai jai memilih bunga..tau2 dtg ler tokey kedai nganto pasu2 bunga yg dah digubah....ko ni melor bab bunga memang ko mantap tapi makcik yang sentap..main beli jer..bunga lama nak sumbat maner pakcik oiiii.....letak bilik air kerrr?
tapi mlm ni kene clearkan jugak umah bawah aku ni...kalau tak pitam aku nak ngerjakan sensorang...
etot