Sunday, September 26, 2010

raya bersama keluarga melor

salam..
ms 16/09 tempoh hari, family melor berkampung dirumah aku..so aku msk simple jerla mlmtu...buat laksa n laksam jer..bersama puding roti wiz vanilla ice cream...dap..dap..dap
bib dtgdlm kol 8 mlm..ingat dpt jumpa MIL tapi tak sempat..dah kol seploh br dorang sampai..bib nak balik la kan coz umaq mana leh jaln jauh malam...belum habis pantang laaaa opah...nanti jerla umaq jumopa opah yer..hehehe..so the next morning after brekpes smua siap nak pegi umah makcik kat mana yerk(aku lupa da tp area kl la)dah la air tak der..sib baik air tank ada tapi susah nak basuh pinggan daaa..kenapa la org air ni nak repair ms hari cuti..so first umah pegi umah kak ayu dulu..suh kak ayu amik gmbr family dulu...kuih raya kak ayu memang best



ini ms otw pegii umah makcik...sempat lagi kan...
the ladies...dah sampai umah makcik tapi adib tak kasi chance makyer nak posing ala anak daroooo








makan time....makcik order jer dr nasi kandar kayu...rojak dier memang best..tapi kuih umah makcik sedap terutama popia ngan tart nenas...hmmmm dapnyerrr








tgh santai2

















keyoi n anak2...uya tu mesti gunting rambut sendiri lagila tu..hehehe







adib n mama icha


ni plak ms dah last umah..pegi umh maksu baru..(flat sentul)..hahaha..paksuku berbini dua...(melor side kkk)dahla tak tau umah..kelakar time ni...keluar lif semua menjajau cr mn umah maksu..aku kelain melor n adik dier kelain...pastu aku jerit paksu..paksu...hahaha mcm org gila daa...sib baik first umah tu memang pintu terbuka n rupanya itulah rumah maksu...hahaha..melor punya cuak la dengar aku jerit2 panggilpaksu..dah tu sampai bila br nak jumpa umah maksu kalau tak wat kecoh skit kan...tapilepas tu apalagi...kena ceramahla dengan melor...tapi aku suka gmbr melor n adib ni...cute sgt
nanti kite tour lagi yer melor
et