Tuesday, September 21, 2010

tepat atau tidak

salam
semenjak aku sign surat itu aku mula susah hati...memikir mcm2..harapan melor dan kerugian yg bakal aku terima.betul atau tidak keputusan aku ini aku sendiri dalam dilema..bila kutanya pada kawan yg seorang ini betol juga katanya...tapi tetap aku tak beritahu melor hal sebenar..memang betol niat aku hanya untuk menambah ilmu didada tapi boleh ker?berbaloi ker?dan memang kebetulan memang aku ada masalah..org ckp malang memang tak berbau...aku nak tolong mak..sian mak..
dan akhirnya hari ini aku rasa teramat lega n rasa mcm nak lompat sampai langit ketujuh sebab aku dah cancel benda tu...hooolaaaaa......walaupun hanya aku dan segelintir jer tahu sebab musababnyerrrr tapi takperlaaaa...yg aku tahu aku teramat lega n aku just nak cocentrate my work until everythg akan normal kembali.....aku sayang keje aku n kawan2 di fmb lobby...hahaha
alhamdulillahhhh
et