Sunday, September 19, 2010

beauty n the beast

salam..

dr dulu aku selalu rasa rendah diri..tak confident denga apa yang aku ada sebab....aku tak cantik..aku tak lawa...aku tak putih gebu..aku tak kurus...aku tak tinggi..aku tak pandai masak..tak pandai nak memulakan bicara..semuanya tak..tak..tak..
aku tau semua org suka pada yang cantik..org cantik..makanan pun suka yg cantik...sedih kan?
kawan pun suka memilih kawan yg cantik..yg buruk mcm aku ni duk jauh2..confident tinggi pun kelaut jer coz aku kan tak cantik
aku mahu lupakan semuanya...tapi mcm tak boleh jer...yg pasti aku sedih sebab aku tau aku ada kawan yang bilang ngan jari pun ada lebih lagi jari aku...hahaha...takperla...nasib baik ada melor..tapi melor pun skang sibuk ngan kawan sekolah dier(mentang2 dpt jumpa hari tu)
kawan2 sekolah aku?hmmm segan pun ada tapi aku rindu dorang semua..rasa mcm aku yang terhegeh-hegeh tapi mesti dorang tak ingat pun nama aku..yerla aku ni bukan cemerlang pun..hahaha..
takperla yg pentingaku ada kerja yang halal n boleh bantu melor,family aku n family melor...Alhmadulillah

et yang suka menyibuk mcm csi(tiba2 emo)....hahaha

No comments: