Thursday, October 14, 2010

aktiviti bercuti

salam

07/10/2010
khamis

last keje malam kol seploh dah sampai umah...alhamdulillah umah memang dah kemas n tak der aa yg nak digentel..hehehe..so tunggu aldo n zati dtg aje..ikutkan plan asal diorang sampai kol 0500..hadoi dah la sampai masa org balik keje macet sungguh..hohhoho...sebbaik adik aku ni sampai ngan selamat..dah la zaty pregnant..sian dier...memula dorang nak dtg sendiri so kami amik kat komuter nilai tapi melor kesian kat zati takut penat..betol gak..malamnyer pegi makan kat bagan lalang..cantik nyer bagan lalang..padahal baru jer tulis dlm blog tentang lamanya aku tak mencemar duli ke bagan lalang..tapi memang semakin cantik...makan2 then balik...xtvt tgk tv ajer..

08/10/2010
jumaat

lepas bangun dlm kol seploh melor anta pegi umah atok tapi bawak dorang mkn kat putrajaya dulu..sian saper yg dtg umah aku kan..hahaha..lapar kantapi dlm peti eis aku ada mengkanan yer..dpt gak mkn mee bandung kat alamanda yg memang idaman hatiku tapi hari tu tak berapa sedap lerrr..huhuhu...sampai umah atok tegk mak dah sampai..tapi tak banyak mende lagi pun umah atok..cuma cik jer sibuk coz dia ada 2 majlis pd hr sabtu...so kene wat hantaran..aman nyer hantaran bib siapkan..mlm tu tdo sorg ler aku coz melor tak dpt join coz keje..huhuhu
09/10/2010
sabtu

aktiviti melepak n makan sahaja...cik sibuk wat hantaran 2 pengantin...so pagi2 ikut cikbeli brg kat nsk..best giler pasar raya ni..dah la 24 jam...memang teratur..pastu pegi pasar pagi kat selayang yg dah lama giler tak pegi..sangat seronok.
10/10/2010
ahad
inilah harinya...majlis lepas zohor...gmbr hantaran ada kat bawah...bib yg buat...sgt cantik n atam mestilah teruja..hehehe...makanan pun memang marvelos tapi aku tak der selera nak makan...cuma minum air oren jer...balik jer terus pening kepala dah...sampai umah atok aku surrender...pening sesangat..nak muntah tapi tak nak keluar..last melor sampai minta tolong dier beli 100 +...tapi tak jln gak..berhenti kat rnr mnta beli asam pun tak mau gak..pening pala ngan isi perut nak keluar semuanyer ada..lastly masuk tol nilai jer aku memang dah tak tahan...first time mxxxxx dlm kereta...adoiiii...sib baik ada plastik..peninnnn..peninn..
pepepun best gilak itu majlis..hehehe


























































































No comments: