Friday, October 15, 2010

mencuba yg terbaik

salam

mencari yg terbaik sesuatu yg perlu dlm hidup kita..mcm aku juga...kadangkala bila difikir mcm tersasar jauh tapi masih masih dilandasan yang betul kan?biarlah apa org nak kata.tapi aku bahagia dengan apa yang aku ada.
melihat org lain seperti amat mudah mencorakkan kehidupan mereka.umpama tiada masalah dlm kehidupan..seronok ajer kan..tapi sama sahaja ..kata org selagi belum pejam mata mslh tetap ada....
mencari sesuatu yg baru bukan bermakna yg lama tidak bagus kan?lagipun imbuhannya takla selebat yang ada sekarang..aku tau itu bukan untuk aku...memang terlalu celaru nak buat keputusan..umpama telan mati mak diluah mati bapak...
tapi alhamdulillah semunya ok(buat ms sekarang la kan) n aku harap tiada yg berat menghadapi aku selepas ini...wallahualam/

aku masih sayangkan kamu semua
lots of luv