Sunday, October 3, 2010

aku sayang dia


















salam....


(entry ini untuk melor/mr hubby ku sayang..kalau jiwa tak kuat jgn baca nanti pengsan..hahaha-amaran keras ni tau)


aku tau dia selalu sabar dengan aku
aku tahu dia tahan dengan perangai aku
aku tahu dia sayang pada aku
cuma aku jer yang selalu berangan ntah apa-apa..
Allah berikan aku pada dia
Allah tahu hanya dia yang tahan perangai gila
Allah telah berikan yang terbaik hanya dia
dan aku insan hina yang selalu lupa
tak bersyukur selalu mengamuk menghina
kadang2 benda kecik pun jadi punca
hormon menopause kot dtg melanda
hiiii anak blom ada jgn la signal itu pula
haru aku bukan kata gila
amuk sakan beb sure melor bagi kata dua
hahaha...mesti la dier nak cari pucuk muda..
walau aku nipun bukan la tua bangka...
tapi aku tau melor bukan sebegitu rupa
hatinya baik cuma aku jer yang buta
tak bersyukur dengan apa yang ada
tapi yang aku tahu aku sangat sayang kan dia
anugerah Allah yang tak ternilai harganya
manusia sabar dan paling suka ketawa

aku doakan kita bahagia bersama
aku doakan kita tabah menghadapi liku dunia
aku doakan sayang kita sampai kesyurga
aku doakan moga kita kekal selamanya

hari ini aku gusar kembali
tiba2 kau kata dadamu sesak lagi
aduh sayang sabarla kau wahai pujaan
akan ku usap dadamu bila kau datang
akan ku dodoi jiwamu wahai sayang
yang pasti hatiku semakin tidak tenang














#melor @ papa, jgn la sakit..i risau la...uwaaaaaaaaaaa

lots of luv
et yg risau