Monday, November 29, 2010

kisah kasut

salam

masa pegi miri sebenarnyer aku pun tak perasan yang kasut aku tu dah pecah tapaknyer..aku memang suka sangat kasut ni n memang tak perasan pun...so ms turun cab di klia melor perasan yang kasut aku tu something wrong sket..hahaha...hapalagi hangin la dia kat aku.dia ckp banyak2 kasut yg ni gak yang aku nak pakai..dah sodap..pakaila kan..sib baik aku bawak sandal..


that why la aku pi boli sampai 3 pasang kasut..hahaha...itulah sebenarnyer kisah kasut aku tu..kalau tak idokla aku nak membeli banyak sampai macam tu..tapi aku memang sayang gila kasut ni..sodih..sodih..tp melor janji nak beli yg baru sama patern untuk aku..ntah2 dah tak der stok..uwaaaaaaa
lots of luv
et

No comments: