Thursday, November 4, 2010

selamat hari cahaya

salam
hari ni deepavali...teringat kalau dulu ms keje kat selayang, for sure jln akan jam sesangat coz org nak pegi batu caves.hmmm tapi skang alhamdulillah tiada lagi yg sesak yang menghimpit coz jln kat nilai ni very the lengang every time kecuali ada roadblock..tapi kalau jem pun sket2 ok la kan..so bila aku turun kl nak ke selayang umah atok or umah mak melor di sentul pala aku mula la sakit walau bukan aku yang bawak keta.hahaha...padahal ok jer...fobia makcik.
tapi agak sakit hati bila mlm tadi tido aku tak tenteram dek bunyi mercun yang berpanjangan.nak bangun tengok memang malas coz sejak nilai spring golf n country club ni ada hotel yang sgt cantik terutama mlm la kan, selalu sgt wat bunga api maybe for their guest..jadi maleh dah nak tengok.cuma mlm tadi bersambung-sambung bunyi mercun nyer...ala bunga api yang pecah atas tu..banyak sungguh..bunyi dah la kuat..maybe semua rumah yg meraikan deepavali main bunga api kot...
so disebabkan ini hari aku choti, so banyak keje menanti.baju kat dobi tak amik lagi.nak sapu nak kemas nak susun pasu tak?pasu tu next time la.hehehe...adus banyaknyerrr....
so pd yang cuti lelama tu selamat bercuti, berhati2 memandu, jgn lupa kunci pintu dan tingkap dan semua, n have a nice weekend wiz lovely family....
#tak sabar tunggu raya haji coz dpt mkn sup kaki lembu yg sgt sedap buatan mak saya...huhuhu
lots of luv
et