Sunday, December 26, 2010

B-10-13

Salam…

Alhamdulillah, penantian kami berakhir juga.walaupun tersangatlah lama tapi yg penting pemaju baru ni akan bayar juga pampas an pada pembeli kerana rumah yg lambat siap..walaupun memang lambat lagi dpt pampasannyer yg penting rumah dah siap.. Tadi pagi, melor dah ajak aku pegi tengok rumah tu. Keadaan masih lagi bersepah tapi dah ada yg masuk rupanya.keadaan kolam renang yg cantik siap ada gazebo lagi. Ada 2 buah kolam renang yang disediakan…lif pun banyak..maklumlah rumah makcik ni tingkat sepuluh…hohoho… Cumanya bila masuk tengok memang la terkejut sket.tapi takperla..tak leh nak tulis bebanyak kat sini.. kang ada yg kata aku ni riak la pulak..walaupun agak kecik yg penting syukur Alhamdulillah. inilah rumah kami...B-10-13 selain didesa casuarina, ini titik peluh kami berdua..syukur padamu YA ALLAH...alhamdulillahSo melor lepas ni kita perlu kerja lebih keras lagi yer..enjoy, njoy jugak.kan..hahaha..

"ini budak sangat suka bila rumah dia dah siap...hampir 7 tahun tunggu beb"
lepas tengok rumah, pi mkn sat n beli satay kajang..then singgah mc d beli sundae terus balik umah...maklumla org keje petang..alhamdulillah
p/s:melor pas ni kita leh mandi kolam yer..hahaha
lots of luv
budak comot

3 comments:

sayang oranglidi.dot said...

beznyer.. et umah baru..melor tu saper? bunga ekk?

qasehnurzulaika said...

hohoho..sonoknye..
pasni kne blaja berenang ni..hahaha

budakcomot said...

qaseh:hahaha...dik nanti boleh wat barbeque kat sini...besh..siap surau/toilet/dewan n other facility kat area pool..ada gazebo jugak.tapi kalau nak tido pun sebelum disewakan ler..kalau penyewa masuk kita leh mandi jerla.hohoho..

orang lidi:melor tu my hubby..hahaha