Monday, December 27, 2010

tahniah


salam


alhamdulillah..2010 nampaknya rakyat malaysia sangat gembira bila team bolasepak menang piala suzuki...ekceli aku memang tak minat bola tapi disebabkan cik melor memang berhantu sgt dengan bola, makanya terpaksa la jua aku buat2 minat..hahaha...durhaka betol..
sebenarnyer melor tersangatla suka coz dia dpt tengok sensorang kat umah sebab aku keje petang..jadinya ms dia amik aku keje, mamat ni senyap jer tak bercakap ngan aku..musykil giler sei...rupa-rupanya suara dia dah hilang coz menjerit tgk bola...hampez betoi...
apa2 pun tahniah pada pasukan malaysia yg membuktikan betapa terrornyer mereka semua terutama mohd safee mohd ali...2 gol dia kasik tu..hohoho...
walaupun aku tak tengok aku suka sebab
1-malaysia menang
2-melor tak der suara nak marah kat aku...hahaha(marah2 sayang)

p/s:bangga giler jadi rakyat malaysia

lots of luv
etbudakcomot

No comments: