Friday, December 31, 2010

skuad harimau kembali


alhamdulillah...dengan semangat tak tido dr mlm sanggup pegi ke klia untuk sambut skuad malaysia balik...hahaha..besh gila cumanyer mcm menyesal jer tak gunakan kelebihan yg ada masuk tunggu kat pintu kapal terus...waaaaaaaa sedih tak dpt jumpa fahmi..hahaha..ni aku bagi 1 gambar yang org tengah besepah-sepah tunggu pemain sampai.lain2 gmbr nanti akan diuplod untuk kenangan aku yer..bangga juga rasanya bila aku jadi antara rakyat yg tunggu hero2 malaya balik..hahaha..sangat2 happening n ada team yg asyik nyanyi mcm 2 lagu..itu yg buat aku semangat tu...yg penting aku jumpa laki si erra...semangat bola betul dia..

cumanya kesal sket la bila penonton marah polis suh turun..maklumla polis n pga n mab tu membantu pemain2 kita jerk..kalau depa takdak mau takleh main lepasni coz kena rempuh..tak besh la mcm tu kan..malu depa sei..hahaha

sib baik ada intan menyelamatkan aku..hohoho..

No comments: