Friday, December 17, 2010

wayang time

Salam.
Lepas melalui masa2 yg agak tensionkan idup aku, semalam (khamis) melor cuti tapi aku tak cuti coz aku dah amik cuti jumaat..then petang ms amik aku keje melor dah siap2 bawak baju untuk aku tukar coz nak pegi tgk “hantu kak limah balik rumah”..hahaha..lately ni banyaknyer citer amik nama halimah.. :( tgk kat alamanda jer
So pegi sana sampai kol 0530, terus pegi beli tiket.masa tayangan 0650,0850 dan 1100 mlm…yang 0650 dah penuh..0850 ada tak banyak ada tinggal 5-6 seat tapi sea asing2..kol 1100 lambat sgt…so melor ckp amik jer kol 0850 coz dia nak pi shoping dulu..hmm ok seat asing pun asing la..janji tgk hantu kak limah.
Pegi atas mkan-makan...then masuk kedai sukan jap…tengok kasut tapi tak menarik…pegi tegah tgk2 ada open booth mph…wah..wah...tapi melor ckp jangan pegi situ..itu kawasan larangan yer..kalau masuk itu kwsan meletops..cis..hampeh mu melor….pegi kedai lain…masuk kedai dpt kasut melor bekenan pastu aku pun bekenan satu baju…melor ckp amik ler..hmmm nak pujuk la tu coz tabi pegi masuk kedai buku..k takperla.hahaha..nek atas pusing kedai..penat duduk kat kusi jap last melor ajak pegi urut kaki…hmmm ikut jerla…sampai jer kedai tu org nyer takderla plak..gelap jer.bankrap ker?
Then melor ajak pegi masuk reject shop..isk mamat ni penat ni…hadoi…ikut jerlakan..sib baik esoknyer aku coti..jam dah kol 0800..ada 50 min lagi ni..lastly nak ker cinema tu kene lalu gak mph nyer booth..hahaha..melor pandang aku then dia ckp silakan..hahaha kelakar la melor ni..rasa nak cium jer buku2 tu bila melor bagi permission masuk..wawawa..
Aku memang nak cari siri impiana tulisan ain maisarah..ari tu aku d abaca novel tajuk impiana n tahu ada sambungan n awalan novel ini…best giler citer ni wlaupun mcm untuk remaja jer..hahaha..tengah pilih2 tu dengar melor panggil n dia serahkan aku satu buku…tajuk “bini aku tomboy ke?”hahaha…hampeh melor..motif?taula bini ko ni tak ayu..hahahaha…lastly melor belikan 3 buku untuk aku termasuk yg dia bagi tu..

40 minit kat situ coz aku dah dpt apa yg aku nak…hahaha..terus pegi masuk wayang..
Citer pasal hantu kak limah balik rumah ni memang kelakar hbis…tapi bagi aku memang seram la jugak..hahaha…tambah part kak limah yg memang asyik rambut mengerbang dan akai baju kurung warna cerah..hadus risao benau hati teman ni..hahaha…tapi yg pasti hantu kak limah memang best..tapi ms promote citer2 baru yg akan ditayangkan tu pun dah wat aku seriau…
Damping malam..arahan ahmad idham kot..wah seram jugak citer ni…
Khurafat…shamsul yusof(hero kegemaran melor)..memang best tapi confirm tak tgk coz sangat2 seram…
Kongsi…terbitan david teo gak tapi tak tau arahan sapa..best gak coz shaheizy sam(hero aku)berlakon jadi gangster ckp Kelantan..hahaha

Anyway semalam memang best..thanks melor..lama gila tak tengok wayang..last aku rasa citer talentime.huhuhu..biasanya melor mesti ajak tengok 2 atau 3 wayang sekali..sib baik semalam dia tak nak wat giler..kalau tak aku yg bengong..hahaha

lots of luv
budacomot