Friday, December 17, 2010

pontianak kg batu

salam
hmm..tak sabar nak tengok citer pontianak kg batu kat astro 23/12 ni tambahan yg best aku cuti lagi..hahaha..ngalahkan org ada anak jer kan asyik cuti time sekolah...nak habiskan cuti jer sebenarnyer...alhamdulilah tahun ni berjalan dengan baik..yang tak baik pun sebab aku jer yg poyo sket kan..hahaha..
semenjak dah tutup fb akaun ni atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan maka aku akan selalu mengupdate ini blog..yerla ini jerla jd medium aku nak lepaskan geram ker ...meletakkan kenangan2 manis supaya aku yg pelupa ni tak akan lupa...atau buat apa sajer yg aku suka...
lagipun tak perlu org lain rasa tak selamat coz aku ni kan suka tengok gambar family n anak2 kawan2 aku coz yerla depa ada anak..aku takder kan..hahaha...depa cantik..aku tak..huhuhu..depa pandai bergaya...aku tak..takperla...yg penting aku rasa semakin aman sekarang...
tapi takder kene mengena ngan sesapa pun sebab aku tutup fb aku...(yg tau jgn senyum2 ya)...aku kan org kampung...hmm..ntahlaaa...
p/s:marah nyamuk kelambu dibakar-aku la tu..hehehe
lots of luv
budak comot
update dr rumah...motif?