Monday, January 31, 2011

banjir

salam




Akhirnya sungai selancar mengganas lagi...alhamdulillah nasib baik aku sempat jumpa mak walau sekejap..memang ari asyik ujan jer n langsungtak der tanda2 mau berenti...lastky kitorang decide nak balik awal sket coz takut sangkut...cumanya yg paling best iumar la coz dah tak leh balik...amid n atam kan balik sana..hahaha..bestla korang dpt melepak ngan mak lelama..huhuhu




ini gmbar aku amik dr fb kamibudakselancar....


yg atas ni plak laluan kat area pemanis...nilah jln yg aku kena lalu kalau nak pi umah mak..uwaaaaaaaaa....dan gmbr sungai yg aku amik n kata sebelum ni pernah banjir tu pun airnyer dah naik...leh tgk gmbr kat ntry sebelum ni..hmmm......"Ya Allah...Kau selamatkanlah ibu dan keluargaku serta semua penduduk selancar.amin"


p/s: bestla atam dpt cuti lelama kat umah mak...huhuhu



lots of luv


kekodokbulat

No comments: