Wednesday, January 26, 2011

karipap sengih

salam

ari ni dgn bangganya aku nak tayang gambar karipap yg aku buat..hahaha...agak bongkak hari ini kan..sebenarnyer nak tunjuk kat adek aku nora bahawa aku dah buat karipap buh telor..ingat tak pandai nak kelim karipap tu tapi ok gak la kan...cumanyer lepas goreng tu ada la yg tersengih ..maklumla tak berapa mahir nak kelim karipap...tapi disebabkan chef dia pemalu ya amat, jadi aku letak gambar ini jerla yer..hehehe
dik:best tak gambar karipap ni...sedap woooo...hahaha

dan mcm biasa melor tetiba belikan aku shushi...bestnyerrrrr....banyak giler dia beli..tapi ak makan sket jerk coz kenyang ngan kenny rogers...muahaha...takper aku simpan mkn esok...

p/s: aku sayang melor

2 comments:

qasehnurzulaika said...

eleh..tp bukan along yg buat lah!!!wekk!

kekodokbulat said...

hahaha...adek tak nakker suh kak t buatkan?hahaha