Sunday, February 6, 2011

:(

salam
masih tak der mood.tambahan plak sepatutnyer pagi ni pegi sabah...hmmm kena cari tarikh sesuai lagi la nampaknyer..last minitnyer plan n tiket pun pasni kena tukar tarikh lagi ler.hmm mood tak dak mau pegi mana2..makan pun rasa mcm tercekik jer..(kalah org bercinta)
hehehe sebenarnya aku malu pun ada..malu sebab sure org kata aku kaki ngadu..geram pun ada sebab aku ingat bila aku ckp org akan paham tapi rupernyer aku yg kena balik...sedih surelah sedih sebab aku ni suka berkawan, suka bercakap n suka merapu dgn sesiapa sahaja tapi rupanya dpt tau ramaiiiiiiiiiiiiii yg tak suka.
patutla mata sebelah kiri aku ni asyik berkedip jerk.aku memang percaya coz kalau mata kiri aku ni berkedip jer sure aku nak nangis..nenek ckp kalau mata kiri nak nangis...kalau mata kanan nak jumpa org..memang betoi pun..
n ms ari jumaat tu aku mimpi tak elok..walaupun mimpi siang, tapi aku percaya rupanya inilah rentetan citer sedih aku untuk awal bulan 2 ni.ekceli aku mimpi gerhana matahari...:(
semoga akan ada berita gembira selepas ini.
p/s:aku sayangkawan2 aku
lots of luv
kekodokbulat