Saturday, February 5, 2011

mulut

salam...


bak pepatah org tua2 terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa..tapi kalau difikir-fikirkan adakah salah aku?
aku tau la aku ni bukan si tinggi langsing mcm model, muka bersih, kulit putih mulus, gigi cantik tapi aku tau aku manusia yg sgt suka berkawan dan bukan org yg suka makan kawan.cuma kadang2 apa yg kita pikir nak buat tu akan menyenangkan org lain, tapi sebenarnya jadi bencana pada mereka....
aku tau aku bukan tergolong manusia yang cantik punya kelebihan dan senang punyai kawan yg ramai..siap boleh pilih lagi nak kawan ngan saper kan?boleh reject2 lagi...aku rasa mcm semua kwn yg aku ada boleh dibilang dgn jari.dan aku sgt menghargai kawan2 aku.cuma aku mungkin tidak boleh terima jika apa yg aku lakukan seperti mahu mengambil kesempatan.
aku tahu aku bukan seorang yg punya kerjaya yg boleh dibanggakan tapi aku sayang kan tempat kerja aku n aku makin selesa sebab aku ada byk kawan2 kat sini yg boleh aku ajak ngobrol2.
aku pikir aku mesra ngan semua org sebab aku selesa dengan mereka dan satu mslh aku bila aku memang susah nak buat muka ikhlas bila aku memang tak suka dengan org tu.nak bercakap pun tak boleh..
dan hari ini tiba2 aku dpt tau aku ada ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii org yg tak sukakan aku..hmmmm...sebenarnya buat aku terkedu.dan aku tak pasti mcm mana aku nak melangkah ketempat kerja selasa nanti..sama ada dgn senyuman atau muka tak semangat?ntah la....
bukan semua benda orang suka dan bukan semua org suka kat kita..memang betol pun kiranya mcm apa yg aku buat aku dpt balik la kan...hehehe...takperla...mungkin Allah nak tunjuk sesuatu untuk aku dan alhamdulillah aku terima dengan reda...cuma aku sedih sebab aku cuma ada kawan tapi aku rasa mcm tak der kawan....
pada kengkawan aku...terima kasih sebab sudi jadi kawan aku.aku hargai korang sebab sudi jadi kwn aku n sudi dgr aku merapu, mengamuk, gelak smua..takperla kan...bahagian aku...
pada yg terlibat, aku minta maaf..this my first time aku citer pd mereka yg terlibat n aku tak sangka hal ni memang buat aku n ko tersentak..aku ingat aku cerita untuk kebaikan aku dan ko tapi sangkaan aku meleset..dengan 20 jari yg aku ada aku minta maaf ngan ko.mungkin salah aku tapi aku minta maaf..berkenaan ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yg tak suka aku tu, terpulang la kat diorang.aku manusia yg memang serba kekurangan...langsung tiada kelebihan dan aku tak ada keistimewaan untuk menarik perhatian korang yg boleh korang terima maaf aku dan aku sendiri tak tau apa salah aku dgn korang..mungkin kerana mulut badan binasa....

p/s:wani,nor n intan...tq for be my good ear n eyes..ur such a wonderfull frend that i've ever have..

lots of luv
kekodokbulat sdg sedih

No comments: