Wednesday, April 27, 2011

cantik gg?

salam



Aku ni memang susah nak senyum. Yerla takkan dengan org yg aku tak kenal pun nak menyeringai gak kan.. kalau gg mcm iklan darlie ok la kan..tapi gg pun kelaut..hahaha...mslh aku adalah suka sgt pk apa yg org tak pk..cnth.. aku senyum kat org lelaki tapi kang aku terasa malu coz dia ingat aku nak ngorat dia...(mcm la aku tak laku kan sampai nak renyeh jer muka ni kan)...hahaha..pdhal tak pun kan.senyum tu kan sedekah tapi disebabkan otak2 setan aku ni la aku malu nak senyum...tapi kalau aku kenal org tu tak yah tunggu dekat, sebatu aku dah jerit nama dia..hahaha
Kadang2 mslh manusia skarg bila kita senyum, nanti ada yg tegur, amboi cik kak, suka sgt nampak..ada apa? Pdhal mood baru mau mari..



ehsan en google


Satgi bila buat muka belacan kang pun ckp kang, amboi cik kak senyum la sikit..hmmmm geram sungguh kan..alaaa sama gak la kalau org tak kawin sibuk tanyer bila nak kawin. Dah kawin bila nak ada anak...dah ada anak sibuk tanyer tak nak tambah ker.dah ramai anak siap ckp amboi banyaknyerrr…hmmmm maklumla masing2 ada mulut kan..hehehe..


Mcm aku jugak la kan..ada mulut tapi tak mau senyum sebab malu sebelum org dok ckp minah ni asyik merenyehhh jer...(arghh malu mak cik)..gg cantik takper..

p/s: tanam pkok cabai kat sini kang baru tau.

lots of luv
kekodokbulat senyummmm

No comments: