Tuesday, April 26, 2011

mariammmmm

salam






tiba2 aku teringat akan kisah ini...mau diabadikan disini..hahaha




Malam tu aku tidor nyenyak.sebelah aku ada atam n cik.ok selamat coz aku ni kan memang penakut tahap nauzubillah..memang betol dulu aku memang penakut.tido tak leh gelap.mesti ada lampu.mesti akan gaduh ngan bib coz dia suka tido gelap..hehehe..maklumla penakut



So kejadian tak silap aku tahun 2002 ms tu sepupu aku nak kahwin..tengah2 tido aku dengar tingkap tu mcm kene ketuk. Ms tu tingkap umah atok ada tirai plastic mcm tu.aku budget angina la that why berbunyi.aku tido lagi. Then bunyi lagi aku bnagun. Tengok cik kat sebelah dah takder.aik muskil ni.maner cik ni…atam stil tido nyenyak…pastu tetiba aku dengar org panggil dengan suara yg garau “mariam” aik? Aku dah kecut perut ni…



Then aku dengar lagi “mariammmmm” terus aku tak tunggu lama masuk bilik tgk cik atas katil(lagi buat aku cuak) terus aku lompat katil tu sebelah ada sepupu aku(sian kene hempap) n terus menggigil-gigil…..cik tanyer kak t naper…aku just leh cakap cik atam…atam…hahaha…tp serious bdn aku gigil beb…bergoyang2 katil tu.seram gila…
Yerla kang antu tu makan atam plakkan...hahaha Sib baik dia tak tunjuk rupa…kalau tak pitam aku.




kisah benar beb..tapi skarang alhamdulillah, aku ada la semangat sket..kalau tak sure kelautttt