Sunday, May 8, 2011

benda yg paling aku suka!!!!!

salam


ari ni aku nak join la contest ni...muahaha...aku kan sesuka hati terjah menerjah blog org..then tersesat sampai sini...senang jer syarat2 dier..sila klik sini untuk join
mat jai suh buat tajuk "benda yang paling aku suka"...so aku nak pun mau tulis apa yang aku suka disini...oleh kerana aku ni sesangat tak berapa nak tetap pendirian so banyak sangat yg aku suka..antaranya

1) aku paling suka bila tengok ada follower baru kat blog aku(muahaha..maklumla pemalu)



2)aku paling suka bila dapat ada org komen kat ntry aku(tq cik cammylia yg rajin komen..cik wanikeni juga)


3)aku paling suka terjah belog org tapi malu nak kenaikan diri



4)aku paling suka bila lidah terasa nak makan durian tetiba ada depan mata..



5)aku paling suka bila org bagi aku hadiah (tetiba pehal ni yerk..hahaha)



itu jerla aku nak tulis...tu tuan empunya blog...terima kasih n selamat berkenalan


p/s:moh kite gegar blog dia


lots of luv


kekodokbulat

3 comments:

Jay said...

wah..bnyak bebno yg ekau suko ek??hahaha.thanks sudi join..:)

kekodokbulat said...

hi jay...haah kan...semua benda aku suka..sib baik jgn lebih 100 perkataan..itupun aku tak sompek kiro..halal jo yer..hahaha

Jay said...

xpo..aku ada buat GA lagi..joinlah kalau sudi..hehehe