Thursday, May 12, 2011

fast five




salam...

memula rasa mcm nak cancel jer tgk wayang ni..lepas mcm2 hal jadi.sib baik jadi...memang berbaloi-baloi....ntah mcm maner kami boleh amik tiket 1205AM 12mei..ak
u n melor pegi alamanda 10 mei kengkunun nak tgk fast five..sekali sold out..waktu tu kol 6ptg..yg kol 9 n 12 pun seat dah asing...so pk nyer pk amik ler kol 1205 minit pagi tarikh 12 may...hambik ko..van dieselnyer pasai sanggup tu...sebenarnyer Allah dah merancang yg terbaik untuk aku...nasib baik kami tergerak nak amik kol 12 pagi, kalau tak naya aku(kan wani)

malas nak ngomel bebanyak tapi pegila tgk citer ni...cewah durhaka kah aku kerna tak tgk citer melayu?hehehe...bagi aku aksi yg dibagi kali ni memang buat tak senang duduk..senak perut...n terbaikkkkkkk....part mula masa de
pa lepaskan DOM(van diesel) dr bas banduan, then curi kereta masa atas train..gila bagak lori dia guna n best gilak masa ni...fuyoooooo...best sesangat la..then aksi kejar mengejar dan yang paling kelakar tgk the rock jadi polis fbi..ejen hobs...pergh mcm katun pun ada aku tgk badan dia yg berketak2 tu..hensemmmm gila the rock..sekali tgk dia ngan van diesel tu dah mcm adik beradik plak...hahaha

yang pasti babak depa tarik bilik kebal tu memang terbaik dowh...n awek polis tu cun arr..ada unsur2 kelakar...ada pelakon death race gak(negro tu) n yng best melor nak tgk lagiiiii...yg tu aku sukaaaaaaaaaaaa..

p/s:tgk action movie mcm tgk citer korea plak..uwaaaaaaaaaa

kekodokbulat