Thursday, May 26, 2011

otak kartun

bismillah


korang pernah tak bila duk diam2 tiba2 terpkr yang otak kartun macam aku ni...aku selalu pk mcm bwh ni antara contoh la yer...

1- bestnyer kalau harimau atau singa tu manja macam kucing...sedap sket buat
peluk2 n gurau senda
2- bestnyer kalau ada pulau n boleh duk situ bila2 masa jer...kat pulau tu plak ada air terjun...perghhh bestnyerrr giler (tak dpt pulau sndiri ada org nak bagi free percutian kat pulau pun best jugak kan?)
3- tak boleh bayang kalau aku tinggi n ramping...sure aku jadi model (gila nyer angan2)
4- best tak kalau aku jadi fasha sanda (hahaha...mesti aku tak sesabar fasha coz aku kan suka
amuk)
5- mcm mana yer...best tak hidup dlm glemer..contoh mcm kak red laaa.ku tgk kak red aka
red mummy tu mcm best jer kan...tegas, confident lvl tinggi, cantik, pandai bawak diri n
mcm2 laa...best kan
6-mcm maner kalau aku jadi pramugari...arghh yg ni tak payah laaa...aku kan tak sabar, mesti
terus kena pecat kang
7- kalau la aku ada bengkel sendiri...(kenapa la aku tak nak belajar ngan arwah abah dulu)
argghhhh ruginyer...jadi minah bengkel pun best gak..rock ape

ntahla...kadang2 aku selalu pk yg bukan2...gila kan..walaupun memang tak akan tercapai...hurmmmmm...ada aku kesah,,yer tak..hahaha