Thursday, May 26, 2011

beauty the beast



Aku ni org kampung jadi jarang sgt memanjakan diri ke spa..tapi bila berpeluang kebandung aku tak akan lepaskan peluang ke spa coz rawatan yang murah dan berkesan…relax giler sehingga lupa kenangan kena marah..hahaha…

Then ari ni aku terpandang promosi hebat yang ditawarkan oleh Heavenly Touch Beauty Saloon kat Kota Damansara...wahhh bestnyerrrrr…

Promosi 88% yer kawan2..pakaej yg ditawarkan pun best giler

Meridian Guasha untuk Wajah,

Detox Payu Dara & Terapi Penganjalan,

Terapi Badan Meridian Point

Urutan Menaikkan Rahim

Urutan Guasha untuk kulit kepala

insidescalp

Harga asal adalam RM415..mahal kan..tapi depa bagi promosi dengan hanya RM48 hengget sahaja…muahahaha….

Tunjuk ic jer tapi boleh redemp sekali ajer tau..ok aper kan..sekali pun sekalilah…

Aku akan memujuk cik melor supaya membawa aku ke sana...seronoknya...maka aku yang tak berapa nak lawa ni mesti bertambah sket la cantiknyer..takderla org nyampah nengok aku kan...hahaha...

untuk maklumat lanjut boleh click kat sini milkAdeal

P/S: jom meramaikan saloon tu...hohoho


lots of luv

kekodokbulat