Wednesday, June 8, 2011

akhirnya

salam...


orang kata jangan diikutkaN perasaan. mungkin akal aku jer yg pkr te
rlalu pnjang padahal mungkin kebetulan...ngak apa2 lah...

ni adalah projek terbaru aku..try n error lagi...muahaha
sgt suka bila menjadi walaupun kelakar coz beli pisau pelit(ala pisau yg seposen tu) sampai sekotak coz kedai tu tak juai satu2..hmmm kalau melor tau sure dia gelak kan aku....

to pengkritik tegar aku cik wanikeni...ni lah hasilnya. tapi kene tunggu yer untuk hasil terakhir...ni kira intro la kan...hehehe


cer teka..apakah ini?hahaha


2 comments:

wani said...

wahh semnagat hang cik mah oiiii,..mmm tgkpada intro tu dh mcm ok,mesti menjadi punya sebbbeli pisao smpai sekotak tu....ha nanti leh la turun ilmu kat aku ya....cantik gak acuan munge tu ....pandai cari acuan...

kekodokbulat said...

acuan munge apa cik wani oiii...itu mak nyer acuan koi raya....hahaha...balun ajer janji bentuk mungerrrr