Wednesday, June 8, 2011

kenduri kawin

salam...


jarang sekali dapat join mana2 kenduri kawin dlm family aku or melor..isk..isk..isk..(kang kene buang kuarga gak aku ni...hahaha) kebetulan cik ton ni agak rapat ngan aku coz dia baik sgt...ms aku kawin dia buatkan halwa betik yg besar gila untuk aku..huhuhu...so untuk kenduri anak cik ton kali ni aku just buatkan coklat yg tak sempat ambik gmbr langsung(betoi cik wani..kami memang tak sempat amik gambaq)..ku gerak ke perak naik van atok...hahaha...tq cik/
dr kl koi 1.30..so lambat la ka...sampai tapah keay tiaw sup yg ku suka tu tutup sudah..hmmm so lepak jap then sambung perjalanan..tp aku bantai tido jer..siap bawak toto lagi kan..
smpi batu gajah kol 4 pagi..alhamdullah..

kol 7 lebih aku bangun terus tolong mak mentua aku coz dia nak buat mknan pengantin..aku yg jadi mak nyibuk ni tolong la apa yg patut... tu pun lari2 jap tolong kemas apa yg patut..isk..isk..isk...

pelamin cantek tp kenapa tahun ni semua org suka merah yerk...ari tu cik pegi knduri kat perak pun warna merah gak..

inilah gmbr yg sempat aku snap...lepas pengantin sampai terus aku masuk bilik sambung tido..kepala pening sgt..panas sgt laa...nak karaoke tp mcm tak da peluang jer..hmmm.

fondant kek, icha(adik ipar aku) yg sponsor
buah durian(pelik kan)..hahaha ini dlmnyer manisan..org kmpg kan kreatif
tart bakul
ni pun tart dlm bakul(besar sket bakul tu) icha gak sponsor
halwa cili(cili betul yer kengkawan)aku hengat mcm arwah long aku buat rerupanya cili betol..isk isk isk
pelamin indah
halwa betik ala reflisia..cik ton buat untuk bunga meja mkn beradap
buah yg aku buat...tukang rosak bagi kat aku jerla..hahaha
meja mkn beradap
yg ni pemandangan kurang indah..hahaha...gedik kejap..lama dah tak makan kek suap2..hahaha..gatai
p/s: kita tak pernah puas dengan apa yang kita miliki tapi bila ia hilang baru kita tahu itu yang paling kita rugi kerna tak pernah menghargai

lots of luv
kekodokbulat

1 comment:

wani said...

amboiii.....makan bersuap lagi ngalah kan pengantin gitew...meriah ai kenduri tu....guahan bakul buah pun cantik,tk mengeciwakan....tahniah