Monday, June 27, 2011

dettol:sabun dibilik mandi...sabunnnnnn

salam....

'SABUN DIBILK MANDI....SABUN......'(mcm yus raja lawak la pulak)

dettol's sweet-smelling protection is must have because....badan segar berbau wangi, kuman mati sama sekali, kasihnya dettol sejak azali, kini sayangku pada dettol bertambah lagi (tambah dapat hadiah free)....

masa aku baca ntry kat blog REDMUMMY, tiba-tiba semangat ultramen masuk ketubuh aku..hehehe. memang aku ngan melor suka guna sabun dettol. klu tak dettol kami guna lifeboy...jadinya apabila kakred bagitau dettol nak bagi hamper bernilai RM100 dengan syarat tinggalkan komen diblog kak red, aku pun gedik-gedikla kan...alhamdulillah...terima kasih kak red...terima kasih DETTOL...terima kasih NUFFNANG...

kemudian, minggu lepas tgk fb, kak red beritahu bahawa nuffnang akan hantar emel kepada pemenang, aku pun dengan poyonya bukanla email aku...lepas itu, rasa macam nak lompat katak dan mulut tak leh nak tutup coz senyum jerk kan...rasa mcm nak bagitau satu dunia aku menang...hahaha.

lambat buat ntry pasal kemenangan ni coz tak sempat nak menulis. blogwalking jer yang sempat..hehehe...lagipun hadiah tak ambil lagi...ingatkan sempat ambil minggu lepas, rupanya tak dapat juga...akan cuba hari ini..

makanya, gambar hamper tu tak dapat aku tepekkan kat sini....nak tempek gambar aku kang semakin lambat plak nak load blog ni...maklumlah tuannya besar..huhuhu

alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah...klah nak sambung nyanyi
"sabun dibilik mandi....sabun....sabun dibilik mandi...sabunnnnnnnnnn"

p/s: terima kasih lagi sekali pada nuffnang,redmummy dan dettol...

lots of luv
kekodokbulat