Sunday, July 31, 2011

aku kan poyo!

salam

ekceli aku pun tak paham dengan dunia berblog ni. bagi aku, mungkin kita hanya ingin berkongsi perasaan yang mana mungkin kita tak dapat luahkan melalui percakapan. bagi aku, tidak terlintas untuk berdengki jauh sekali iri hati dengan orang lain. lagipun bukan aku kenal mereka-mereka ni semua kan? dan bagi aku, tak salah untuk kita lebih rapat walaupun tak pernah bersua muka. kadangkala aku jadi lemah dengan segala ayat2 yang mungkin tidak ditujukan untuk aku secara umum, tetapi aku terasa secara khususnya kerana jiwa dan naluri aku yang hanya manusia biasa. dan terkadang aku hilang semangat mahu meneruskan coretan aku disini. bukan mahukan sokongan kerana aku pun kadangkala malu mahu meninggalkan jejak kerana selalu pk "aku bukan bagus sgt nak komen org" walaupun komen itu bukan boleh membunuh pun kan? tapi fikiran kita memang berbeza-beza. sebab aku selalu memikirkan yang negatif dahulu, baru boleh fikir positif...bosan kan jadi aku?

wah jauh sungguh mukadimmah...tapi aku nak coret juga disini.. ekceli hari jumaat kot aku masuk satu blog ni dan dia sedih sebab ada org block dia menyebabkan dia tak boleh masuh blog org yang dia nak masuk tu...so aku tinggalkan komen "mungkin internet problem.tapi maaf kalau aku yang salah coz aku pun tak pandai it"lebih kurang mcm tu la komen aku....tup tup...pagi semalam aku nak masuk blog dia, kena buh password pulaks....ehhh apehal nak mintak mcm2 ni plak kan!!.atau dia plak yang BLOCK aku?..hurm takperla kalau tak bagi pi blog dia..aku tak kisah pun coz tak rugi apa pun..lagipun banyak lagi blog yang best dan MELETOPSS bahan ceritanya.

bagi aku, bila kita berblog, tak perlu la nak privatekan blog tu bila kita dah join mana2 blog popular sebab nak ramai follower..tipu la kalau join mana2 contest utk tambah follower tu hanya saja suka-suka jer coz aku pun SERONOK bila aku ramai follower aku...


aku tahu aku bukan BAGUS sangat tapi perlu juga luahkan disini sebab geram gak kan...maaflah kalau ada yang terasa tu coz aku pun tak suka tulis hal ni dlm blog aku ..tapi nampaknya aku perlu tulis disini walaupun bukan ramai yang baca..mak tak kisah..huhuhu..bukan semua suka pada kita kan?

p/s:paku dulang paku serpih, mengata orang dia yg lebih (aku la tu)
owh et...bersihkanlah hatimu

dengar lagu keroncong lagi best..layanzzz

lots of luv'
et