Saturday, July 30, 2011

ceritera bandung

salam...

busy sunggoh..tambahan nak puasa ni kan..hehehe...baru sempat update...perjalanan aku bersama kawan office ke bandung. sebenarnye ramai yg ckp muka kami lebih kurang..macam adik n kakak (tapi aku adik la kan)..hahaha takder la...hahaha..mana ada sama kan..intan putih, aku kelam sket..muahaha...semangat ke bandung..ni baru lepas check in...gambar dulu..itu yg peting..hehehe
zam, intan,aku
melor..lebar sengih cik!
aku n intan
flght ke jakarta jam 0750..kita makan dulu..tapi lebih pada mak buyung jerk..kami pun tumpang sekaki...hehehe..nak jadi citer kali ni aku n melor memang tak beli apa2 bekalan langsung..lepas tu menyesal tak sudah...hampes
welcome to Bandara Soekarno Hatta Jakarta
wah melor siap silang kaki yer...
mesra alam
peace
mula-mula kita serbu fos dulu yer...hehehe
kemudian ke rumah mode
istirehat di spa mariaty..depan jln dago..aku suka disini...hehehe..then kami ke jalan riau...cuba pergi semua tempat sebab nak tunjuk kat intan...hahaha..balik hotel..nasib baik ada bilik...malas nak coret disini..mungkin salah aku tapi harap dpt bekerjasama dengan bella lagi..huhuhu
sarapan pagi dihotel...tiap kali trip mesti jumpa org taman melor..hahaha..kali ni pun sama juga
owh...pasar baru..hahaha...tak ingat floor mana..tapi jumpa juga.
mbak intan sedang sibuk memilih kain2 yang cantik...huahuahua..

2 hari yang sangat singkat..owh sian ibu mengandung..hehehe...tak tau nak citer apa sangat..so aku buh gmbr jerla..

p/s:akhirnya dpt jugak update coz aku yg rindu kat sini...

lots of luc
kekodokbulat