Tuesday, July 12, 2011

jerawat oh jerawat

salam...


jerawat oh jerawat. mcm tajuk ntry aku ni. ada setengah org sgt elergi dengan jerawat. aku pun sama gak walaupun muka aku tak licin dan secantik pipi ct nurhalija, tapi boleh la kan...memang jerawat akan muncul kat muka aku ni pun bila waktu2 matang tu kan..hehehe

so untuk bulan ni dia pi hinggap kat hidung aku tepi mata tu..yg gmbr bwh ni la...adus...kecik jer tapi masalahnyer aku kan guna cermin mata.
makanya, kalau aku pakai cermin mata, sakitla jerawat yang malu2 jerk nak masak tu kan.hurm kang takpakai tak nampak plak.. aron aziz lalu sebelah pun tak perasan plak kan...hehehefarid kamil mungkin la aku nampak..muahaha
isk..isk..isk...jerawat oh jerawat. bilalah kamu mahu surut. nak pakai lens , aku ni takut(takut lens tu ilang dlm mata aku)...logik tak ketakutakan aku ini..'

takper.aku reda jerk..alaa jerawat jerk kan...mungkin ada hikmahnya jerawat tu tumbuh kat tepi idung. itu maknanya aku kene kurangkan tengok lelaki-lelaki hensem serta gagah perkasa yang selalu lalu depan aku ni..hahaha(alasan)..kan wani kan?

p/s:tak pakai spek sambil nyembang ngan wani sempat lagi ckp...hensemnyer c***tu kan?hahaha...

sayangkamulajulaju
et

No comments: