Friday, July 22, 2011

Keroncong Hanya Engkau

salam

owh patut hari ni mcm tak berapa nak best jerk..walaupun esok nak fly tapi berdebar-debar jerk...hurm debaran pertama mungkin ok kot lepas dpt tau...harap dapat pegi la kan KALAU dapat tiket balik kul petang ahad..kalau tak MENJAWAB la...tapi masih pelik gak coz hatiku risau lagi..

hurm takper aku kol mak la kejap...bunyi dalam keta..wah along jenjalan segamat yer..pastu
"hi alang kakak dah sampai gemas"...what the !()*(^&%
mak aku dtg KL!!!!..yea yea mak dtg sini..yea..yea..best tapiiii
esok pepagi buta dah kena ada kat epot..ahad petang baru balik...pagi senin plak ada hal...ni rasa nak nangis ni..tapi menyesal dulu pendapatan...menyesal kemudian tiada berguna...
moral of the story...padan muka aku coz tak tepon mak...

arghh layan lagu ni lah...




p/s:dik lagu ni untuk ko

sayangkamulajulaju
et

2 comments:

ChentaMusek said...

Hai blogger :)

Pememang URL UNIk telah diumumkan...

Visit :

http://belogchemad.blogspot.com/2011/07/url-paling-unik.html

qasehnurzulaika said...

bodoh kau!!~!!!
lagu x sesuai ngan jiwa ak!!!
hahahaa