Monday, July 18, 2011

peliknya

seronok tak kalau rumah aku disini?

semput kalau aku duduk ni..gayat


siapakah jiranku ?

rumah bawah pokok?hurm mungkin tidak

macam mana ada kereta kat situ?mesti sejuk .

penat seharian hanya nak naik tangga tu?hurmmm

pokok dibawah, bunga diatas, rumah di tengah-tengah?ok jugak tp mcm panas

tidak sesuai dimusim tengkujuh

jika takut dilambung ombak, jgn berumah ditengah laut

rumah sebagai jambatan atau jambatan sebagai rumah?

pemanasan global...uarghhh..jadi pinggu

benar atau tidak, imiginasi atau realiti mahupun hanya dialam fantasi, aku mahu coretkan disini.

sayangkamulajulaju
et

7 comments:

Bulat said...

bestnye dapatt buad rumah canniy..hehee!!

Fara said...

tgk umah je dh gerun..apatah lagi nak duduk..tetamu pon maybe takot nak dtg..huhuhu

et said...

bulat: oh bulat..best memang best..tapi nak tido malam tu mesti tak lena..hahaha

fara:hahaha..betol3x..

tq drop sini

Kancil 8349 said...

ganjil dan pelik tapi ia tetap menarik

Nour Akmal said...

wjd ek rmh2 pelik mcm ni..

khunsuriyatit said...

wow!!...x terkelip mata tengok

shiela said...

menarik!hehe saje singgah singgah :)