Thursday, July 14, 2011

pesta flora 2011

salam...


yaampun, ini pesta flora ker pesta cik limah..hahaha...banyaknyer gmbr aku..suka..suka..suka..sebab melor nak jadi cameraman that day..yg tak bestnyer batery camera habis(salah aku tak charge)..tab melor pun kong (salah aku gak tak charge)..makanya yg tinggal hanyalah hp cap ayam aku jer..arghhh..sedih wooo..malu pun ada gak..orang semua kehulur kehilir bawak kamera idung tu(alaa camera canggih tula) tapi aku bawakla hp yg hidup segan mati tak mau tu..huhuhu..

sepatutnya kami ke jakarta, tapi atas sebab2 yg tak dpt dielakkan, tunda lagi..arghh sedih.,kalau tak mesti tengah shoping di bandung..tapi ada hikmahnyer gak aku tunda, coz aku tak sihat sampai nak bangun pun tak boleh hari selasa tu..alhamdulillah

sampai pesta flora di putrajaya ni dlm kol seblas pagi..orang dah ramai pun. then kami ronda2 sampai nak pengsan la kan..hahaha...kol 3 ingat nak pegi umah atok then cancel coz beli tiket wayang kol330. tengok monte carlo..best gak citer dier.awek justin bieber tu berlakon. tapi aku jer kepala kelain mata jer kat wayang..huhuhu

ni jerla gmbr kami yg banyak..ish..ish...ish, kelakar la aku ni..gmbr jer dah penuh..hahaha







ehhhh ...kat sini ko bawak diri yer mr froggie..patutla ilang
















p/s:maafla yer...cik et poyo kejap..

sayangkamulajulaju
kekodokbulat