Friday, July 15, 2011

sedapnyerrr



salam

sedapnyer la malam2 macam ni makan, jeruk buah salak....eh sedap lagi kelubi..opsss masam sgt kot..mangga pun sedap kan....wah cermai, lamanya tak jumpa buah cermai ni mahupun jeruk cermai...nyummyyy.
adus...meleleh ayaq liuq tengok buah salak ni..sedapnyerrr..tambahan dapat dr penang..fresh wooo (ada org balik kg penang kan)hehehe
aku ingat buah ni..asam ni dulu 20 sen sebijik...kalau beli cr yg besar pastu lepas mkn sibuk juih-juih mult kengkonon merah la..hahaha...huduh perangai aku dulu-dulu
sedapnyerrr gegula kapas ni.tapi tak nak mlm ni...

owh air lemonade...sedapnyer...dulu dpt air ni best..tak pun beli air gila(yg airnyer botol hijau)kenapa panggil air gila yer?tak gila pun minum..pening pun tak?atau aku jer yg panggil air gila?hahaha
owh, jajan kenangan..dingdang..beli bukan untuk makan tapi nak mainan...arwah abah paling marah kalau beli benda2 ni..dia kata membazir..tapi memang betul pun.kadang2 mainan dia kelakar jerk..rm1 masa aku kecik dulu.kiranya mahal la kan sengget tu..
lepas dingdang, wujud plak tora datang lagi..hahaha...kalau dpt beli, kotak pun simpan sayang nak buang...
tapi lagi sedap makan carbonara mcm gmbar bawah ni...waaaaaaaa sedapnyer...
isk..isk...isk...mcm mana nak kurus ni..banyak sungguh dugaan tambahan bila mata ni tak mau tutup..mcm2 makanan ni dok terbayang...selai-selai gambar depa dlm kepala aku.ni..hahaha

p/s:semua gambar ni aku ambik kat google...tq yer encik google.pandai sungguh baca fikiran aku..hahaha..
cuma ayaq lemonade tu memang ada dlm fridge...

sayangkamulajulaju
et aka kekodokbulat


No comments: