Thursday, July 14, 2011

tahajjud cinta

salam


aku tak sempat tgk drama ni live minggu lepas. makanya, aku tengok di malaymoviesfull.blogspot.com...mula2 nak tengok cerita lain, tapi aku ada baca review drama ni dr blog mana, tak ingat...katanya dlm drama ni banyak pelakon2 hebat.. wah aku try tengok..sekali mula2 tayang jerk si fazura bantai ckap arab da...bukan caka"arab" yer..hehehe..ni betoi2 arab..cara sebutan fazura lebih sedap dan confident dr fauziah ghous tu. tapi ok jer deduanya...

citer ni arahan erma fatima.. ada ziela jalil(aku suka drama arahan dan lakonan dia ni), melissa saila, dira, eman manan, tarmimi segar, tizz zaqyah, remy ishak dan ramai lagi la pelakon hebat. tapi pelakon utamanya si fazura, fauziah ghous, fazreen (dafi dlm drama spa q tu) dan shah jaszle.

memang best. kalau nak citer sinopsis mungkin semua dah tahu yerk tak...yg pasti aku semakin jatuh hati tambahan sifazura yang cantik manis ni berlakon. semakin jatuh chenta plak ngan dia..hohoho

p/s:slot zehra setiap jumaat

sayangkamulajulaju
et