Tuesday, August 30, 2011

cerita syawal 1

salam


ekceli syawal kali ni memang kami rancang akan sambut di rumah atok kat selayang. maklumlah aku ni kan pekerja berhemah. hidup mati untuk company..hehehe..makanya, semalam 29/8, lepas balik dari keje, aku siapkan segala tugasan kat rumah. sampai rumah pun dah jam 10 malam, lepas kemas apa yg patut, kami gerak pegi ke selayang. dlm keta melor suh aku tido, tapi ku ckp takperla dia lagi penat coz mcm2 hal dia kene uruskan pagi tu..lepas tol tetiba mamat ni ubah haluan yg sepatutnya ke KL pegi arah ke MELAKA..hahaha..that's mean aku akan balik raya umah mak aku...yuhuuuuuuuuuu..suka giler aku sampai menitik la ayaq mata...sedih+sebak+ntah la tak tau nak ckp..dpt gak pagi raya aku pi kubur abah...tq melor...
kami sampai umah mak lebih kurang kol 3 pagi...ngantuk giler wooo...tapi semangat nyer pasal melor tak kisah..
tapi tengokla pagi raya, melor curang ngan aku...uwaaaaaaaaaa
hahaha, takderla ini gmbr melor dengan kakak ipar aku...datin lijah..muahaha..kami panggey mak leb jer..mcm ni la family kami jumpa..giler2 semua keluar...best sungguh...dan happening sampai pening...

sesungguhnya, aku bersyukur walaupun gembira dalam duka masih terasa. melor aka suamiku yg tersayang, terima kasih dengan kejutan anda tahun ini.. sangat teruja dan gembira walaupun kita pergi hanya seketika...

p/s:ramai pulak baju sama color dengan melor..tapi aku rasa tahun ni org lebih pilih purple kot..sebab tadi ms kat R n R pun ramai org baju color purple..chanteks


berhati-hati dijalan raya

lots of luv
et