Monday, August 22, 2011

'Giveaway Souvenir dari Jepun dan Korea'

salam



salam ramadhan ke 22..alhamdulillah...kejap jer dah nak syawal kan..ari ni nak join GA kak asmara yang pandai masak/gambar makanan yg kengkadang menduga air liurku(hehehe) dan macam2 la...hadiah dia best wooo...meh la join GA ni..mana tau rezeki dpt hadiah dr jepun dan korean kan..insyaallah..(tapi snack jepun tu yg buat aku tak sabar nak join tu)hehehe..maklumlah..mak kan suka makan..

syarat dia mudah jer:
1.follower blog ASMARA LIFE ---udah follow(alhamdulillah)
2. buat 1 ntry taju "giveaway souvenir dr Jepun dan Korea---udah buat juga(alhamdulillah)
3.letak gambar dlm ntry---udah buat juga...alhamdulillah
4.komen n sertakan link---alhamdulillah ...

amin..moga2 ada rezeki dr bumi jepun...arigatou...
meh ramaikan ga kak As ni..boleh klik >>sini<<

p/s:tq kak As

sayangkamulajulaju
et

3 comments:

Asmara said...

Salam et! Terima kasih sudi join. Terharu akak! Hehe.. InsyaAllah mudah2an ada rezeki nanti. Take care! 

et said...

salam kak as..insyaAllah..amin..tq..hehehe

Santri T.P.I.N.I said...

Nice entri... Salam idulfitri, maaf zahir dan batin yer... dari Santri Nurul Iman..