Sunday, August 28, 2011

salam merdeka

salam ramadhan


alhamdulillah lagi beberapa hari jerk kita nak sambut merdeka dan syawal juga. semangat patriotik aku ngan melor ni..hahaha..tapi lebih pada melor la kan.. memang tetiap tahun rumah aku ni mcm rumah sukan pun ada coz melor akan gantung sebanyak mana yg dia beli bendera ni.tak kira kecik atau besar..mcm dulu dia tarik dr cermin tingkat atas ke pagar.so jadinyer mcm nak launching rumah baru pun yer jugak..so tahun ni, dia beli tapi tak sempat gantung lagi, makanya aku ambil peluang ni sebelum dia gantung mcm dedulu plak..hahaha...aku buh kat owning kitorang jer...dan kebetulan dia beli kat carefour 3 bungkus jerk..boleh la buat 2 pusingan jer...bendera besar ada gak tapi aku tak letak la(bukan tak letak tapi lupa mana aku letak-muahaha)
dan orang yg paling gembira tengok bendera dia digantung adalah mamat ni...hahaha..cuma melor ckp naper gantung mcm ni..i nak tarik dr atas (phew selamat aku kan..klu tak sure bertambah meriah raya tahun ni)
ok lamelor kan...tahun ni kita wat simple..tahun depan kita gantung style lain plak yerk...hehehe..mcm nilah kami sambut hari merdeka...melor memang tak lupa nak gantung bendera sempena merdeka ni..dia semangat wooo...

selamat hari merdeka untuk semua. merdeka..merdeka..merdeka...semoga kita semua dirahmati dan aman sentiasa..insyaAllah

p/s:berhati-hati dijalan raya

lots of luv
et

2 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

salam idulfitri maaf zahir dan batin yer...dari santri

et said...

salam lebaran dr saya juga...