Thursday, September 22, 2011

pearl harbour

apa kes buh poster filem tahun berapa ni...

sebenarnyer ini adalah filem pertama yang aku tengok kat wayang. kiranya inilah cerita yang buat aku tengok wayang buat kali pertama. seumur hidup memang tak pernah masuk panggung beb. maklumlah org kampung, masa belajar plak tak der pakwe nak bawa masuk wayang....hahaha...eh bukan maksud aku ada pakwe jer baru boleh masuk wayang...kang ada yg marah plak kan...

cerita ni aku tengok dengan kawan2 satu rumah dulu. kami tgk kat MP(mahkota parade)..ramai dowh..9 orang..hahaha..best sungguh.

makanya, bila aku tgk cerita ni balik mesti aku akan teringat kenangan indah itu.alhamdulillah

p/s: malam sungguh indah bila langit dipenuhi bintang, tapi lebih nyaman kalau hujan :)

lots of luv
et



2 comments:

Kamalia said...

Menarik!! My first movie ever kat wayang was Stuart Little. Sungguh kebudak-budakan. Watched it with my brother.. Hehe :).

et said...

hehehe..yer la kem..mesti akan teringat kenangan itew bila tonton movie yg sama sekarang..