Sunday, September 11, 2011

rindu dia

untuk org lain mungkin akan ingat 11 september dan wtc(world trade centre)..tapi aku akan ingat 11 september setiap tahun sebab tarikh abah pergi selamanya, bulan ramadhan...aku dah buat ntry kat sini
sebelum ni, aku pernah terasa juga dengan kata2 dr mereka yg aku kenal "ajal maut ditangan tuhan dan setiap yang hidup pasti akan mati"...memang betol apa yg depa ckp. tapi pada mereka yang merasa kehilangan tambahan antara yang paling berjasa dan paling kita sayang, memang sukar...bukan sukar untuk melepaskan tetapi sukar untuk melupakan. org yg senang cakap mcm tu kena laaa paham konsep melepaskan dan melupakan.

aku tak akan lupa komen yg ditinggalkan kat fb aku sampai sekarang. walau simple tapi terkesan dihati aku sampai sekarang.

rindu abah tetap et simpan dihati..3 tahun sudah rupanya...alfatihah untuk abah

p/s:boleh baca ntry ini

sayang selamanya.
et