Friday, September 2, 2011

sambutan syawal aku-p1

salam...


alhamdulillah, baru berkesempatan meninggalkan catatan disini untuk memori ms hadapan...mcm aku pernah tulis sebelum ni, melor wat surprise kat aku..sgt best...walaupun mlm tu aku pun pakai poyo jerk(ms tu pk nak pegi selayang jer), tapi belasah jerla..hahaha...sebelum tu posing la dulu kat pondok kecik aku..
so lepas mandi semua, sebelum depa pegi sembahyang raya, kami bergambar dulu...best wooo
atam,achap,melor
poyo sunggoh mereka...hahaha
ms ni abg halil baru siap pakai baju...posing dulu..hahaha
abg aku dgn anak sulung dia...
gaya yg wajib ada setiap tahun
tak puas lagi bergambar...(sian sara)hehehe
hahaha

salam raya time
nangis..nangis jugak..yg penting angpau
bantuan kecemasan ni
alhamdulillah..tamat ekspedisi hari pertama raya dirumah bondaku...bersyukur sgt kerana perjalanan kami lancar...

then janji ngan yg lain, kumpul kat rumah aku. melor ajak wat bbq..tak sabarnyer..best..best..

sayang kamu lajulaju
et

No comments: