Sunday, September 25, 2011

sedarlah kawan

kisah kawan lama aku semasa disekolah. baru mendapat khabar sedih dari adik beliau. pd kwn2 lain "maaf aku guna gambar ni..aku tak der gmbr terbaru lily coz lepas sekolah, aku memang tak pernah jumpa lily"
yg bulat tu lily...muka yg paling bongkak tu lah aku..hahaha

lily @ suhailiza zainal selamat melahirkan anak keduanya tetapi kini beliau dimasukkan ke ICU hospital muar akibat pendarahan yang teruk dan masih belum sedar sejak 8 hari lalu. lily melahirkan tetapi tak cukup bulan. alhamdulillah baby beliau ok namun masih dlm perhatian. sesiapa yang kenal dengan kawan aku ni, marilah kita sama2 doakan semoga lily sedar dan sihat seperti sediakala. lily ni dulu student uum sintok...

semoga lily cepat sembuh...

p/s:rindu kenangan lalu

lots of luv
et