Monday, September 26, 2011

pepatung

bintang ni orang panggil pepatung.ada juga yang panggil sibur-sibur...tapi aku panggil cakcibor...hahaha bak kata pakcik...mana ada org panggil benda ni cakcibor...tapi bagi aku rasa macam cool jer sebut cakcibor...gagaga..cakcibor,sibur-sibur atau pepatung, ia tetap antara binatang yg paling best untuk ditangkap. kalau rerama tu ada habuk2(ceh habuk2 kunon) kat kepak dia...tapi susah gak nak tangkap benda alah ni..hurm alah bisa tegal biasa..hahaha


4 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

anak ai tombo dlm nihongo....la dah habes sebab dah autumn sejuk byk binatang dah mati

et said...

hehehe...tombo!!!..cute

fyda said...

aku panggil SESIUR

et said...

fyda:haaaaa..sesiur..gagaga