Saturday, September 3, 2011

selayang-klia-selayang

salam syawal


raya ke 5 masih sempat beraya lagi walaupun kerja petang..huhuhu...kalau ikutkan, mlm tadi kami tido umah atok, tapi atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan, aku pegi pagi2 buta...muahaha..best giler masuk kl+selayang coz tak jemmmm...sempat juga singgah pasar kat depan balai polis selayang(yg lama tu) beli mee rebus ad..memang sedap..kami makan jugak kat situ sebenarnyer..hahaha...

pagi tu kami pegi umah mama umar dengan rumah pak long. kemudian aku gegas balik umak atok coz nak bersiap pegi keje. ikut perancangan, mak akan balik petang tadi, tapi setelah dipujuk oleh melor, makanya aku pun pegi keje naik erl dr kl sentral sebab mlm ni boleh tido bawak ketiak mak..hahahah..best giler..
ekceli ni 2nd time aku naik erl walaupun keje eport...hahaha..juga 2nd time aku pegi kl sentral..uwaaa jakun giler aku..hahaha...dah la first train terlepas..kene tunggu kol 2 tapi memang besh sebab laju n cepat sampai..mcm ada peluang jer nak pindah duk selayang balik coz melor suka sgt persekitaran di selayang..

so untuk emakku tersayang...terima kasih sebab tangguh perancangan untuk pulang petang ini...sayang emak kuatkuat...terharu sungguh rasanya sebab mak tak jadi balik. jadi aku pun semangat naik erl sebab klu melor ambil aku kat klia, sure kami terus balik rumah..hahaha..ngelat jer kan...


sayangemakketatketat
et