Tuesday, September 27, 2011

susahnyer


memang susah nak patuhi arahan kan? walaupun bersebab kenapa arahan tu dibuat tapi kita sebagai pengguna tak pernah pikir pun kenapa, apa sebabnyer dan mcm2 hal la walaupun reason tu tak munasabah langsung.

1-


gambar memang tak der kena mengena dengan cerita pun..hahaha..dah sesatu tempat tu kata tak boleh masuk, jgn la berkeras nak masuk. kang dah masuk pegi tempat lain pulak. bila tak bagi masuk marah padahal untuk keselamatan sendiri. mana lah tahu tempat tu memang merbahaya, kan dah menyusahkan orang lain...

2-

paling senang kalau naik bus/train, sure tak nak beratur. eiiii geram tol la (eleh tu berebut nak duk tepi tingkap la tu..feeling balik kg.pdahal pegi keje jerk)...

3-

duduk kat atas kerusi erl yg sedap..nampak tanda dilarang meletak kaki diatas kerusi. tapi kenapa mesti langgar jugak arahan dengan letak kaki sesuka hati...kerusi tu memang la mengadap tapi bukan untuk kaki kamu yer..heiiii geram sungguh

4-
owh kekanak yg comei...maaf untie guna gmbr kamu...

lagi satu sudahla kamu letak kaki diatas kerusi sehingga buat aku kurang enak, dengan selambanyer kamu korek hidung kamu itu dah colet diatas kerusi....eeeeeeeeiii kurang sopan la..memang tak salah pun tapi itu bukan kerusi kamu. itu milik org awam. aku tengok pun kurang selera dibuatnya.
okei tak salah pun korek hidung, yerla kang tak dpt hirup udara segar bersama econ yg sejuk dan nyaman ni kan, TETAPI haruslah kamu berfikir tentang org sekeliling...sangat tidak paham okei...

eleh et..ko pun selalu langgar arahan kan?hehehe

p/s:bila dia masam kutahu ada yg tak kena...hurm...kadangkala kita berkata-kata tapi yg dipaham adalah berbeza..

lots of luv
et


No comments: