Thursday, September 29, 2011

umar @ ecah

sabtu lepas pwgi kenduri kahwin sepupu aku..aisyah & yazid. cantik dan sepadan pengantin. aku dtg petang sket coz follow cousin yg lain..hehehe..sesampainyer rumah pengantin, dorang tgh siap2 nak pegi masjid. nikah lepas asar katanyer...cantik ecah..tahniah ecah..moga bahagia hingga kesyurga..tapi kat sini nak citer pasal umar qaliff ni haaaaa..geram tol ngan kengkanak yg sorang ni..hahaha..sgt la aktif. cuma yg bagus tentang umar ni adalah dia tak akan masukkan apa2 barang yg dia jumpa dlm mulut. walaupun makanan. dia akan pegang, main2 sampai lunyai then buat sepah...kami lepaskan aja umar. mcm org baru lepas dpt kaki mamat ni...kehulur ke hilir sambil sengih nampak gg jarang dia..hahaha
cara2 nak bagi umar diam dan tak mengamuk sebab dia dah bosan."jong-jong inai"

gg jarang umar (eeeii tu tangan aku ke peha tu...uwaaaaa)tapi pakai gak t-shirt lengan pendek :(
ini budak sudah geram..hahaha
baju sudah hilang..panas
org buat keje, dia pun buat keje. dok main kasut orang..aishhhh
takperla umar..main la penyapu tu..hahaha
umar oh umar..geram betol dengan kamu ni..gigit kang nangis..geram sungguh..huhuhu..moga umar sentiasa sihat dan membesar bagai johan.

p/s:biawak pun biawak la...bukan org lain jugak..yg ckp tu lagi la bapak bewak..hushhhh

lots of luv
et

2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

uols ker yg pakai tshirt blue ituew????

et said...

haah ler...mak ler yg ebab itew..hahaha